About me

Lujnah Pendidikan & Kepimpinan PMIUTM. Merupakan salah sebuah lujnah dalam organisasi PMIUTM.

Followers

Friday, April 17, 2009

::Cinta : Begitulah Selayaknya ::


Ya Muhaimin
jika aku jatuh hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang tertaut hatinya pada Mu agar tidak terjatuh aku didalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbul Izzati
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalan Mu...

Ya Allah
jika aku menikmati cinta kekasihMu,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat disepertiga malam terakhir Mu..

Ya Allah
jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada Mu..

Ya Allah
jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada Mu..
Amin.....

No comments:

Post a Comment